Artikel 1 - Voorstelling van de dienst

24PM biedt haar leden, in samenwerking met derden, diverse diensten en expertise aan.

Dit OSR bepaalt de voorwaarden waaronder deze diensten voor de leden beschikbaar zijn.

Artikel 2 - Aanvullende definities van de ROI.

Voor de toepassing van dit OSR 2021/003 gelden de volgende definities

Externe bron: Onafhankelijk bedrijf of onderneming die diensten aanbiedt aan leden in het kader van het medebeheer van projecten door 24PM.

Artikel 3 - Toepassingsgebied

Deze OSR 2021/003 is van toepassing op :

Artikel 4 - Toegang

4.1. Toepassing

Om van een of meer externe diensten gebruik te kunnen maken, moet het lid zijn Project Manager of via zijn intranet vragen daarvan gebruik te kunnen maken door een zo nauwkeurig mogelijk verzoek te formuleren.

Alvorens de Dienst te kiezen en te gebruiken, is het de verantwoordelijkheid van het lid om zorgvuldig elk
specificiteit en bekwaamheid van de externe dienst, om te bepalen of deze geschikt is.

Na bevestiging per e-mail verbindt het lid zich ertoe de voorwaarden van dit OSR 2021/003 na te leven.

4.2 Instellen

Over de voorwaarden voor onderaanneming wordt door 24PM onderhandeld voor onze leden. De werkingsvoorwaarden kunnen variëren naargelang van de onderaannemer.

Het budget kan worden bevestigd per telefoon, Zoom, e-mail, intranet en elk ander communicatiemiddel om de missie te starten.

Onderaanneming kan geschieden op basis van een vaste prijs, op basis van tijd en materialen of beide.

Zowel de onderaannemer als het lid kunnen te allen tijde om beëindiging van de opdracht verzoeken. De verzoekende partij dient de opzegtermijn van de algemene voorwaarden van de andere partij in acht te nemen.

4.3. Duur

In het geval van externe middelen worden deze voor onbepaalde tijd aan het lid toegewezen. Het lid verbindt zich ertoe de voor elk middel specifieke plannings- of uitvoeringstermijnen na te leven.

Artikel 5 - Tarieven

De opdrachten die door de externe middelen worden uitgevoerd, worden opnieuw gefactureerd en toegevoegd aan de commerciële marge die overeenkomt met het in uitvoering zijnde ondersteuningsplan voor het lid.

Projectbeheer is inbegrepen in de verkoopmarge.

Artikel 6 - Geschillen in geval van problemen

Het lid verbindt zich ertoe, zodra het eerste probleem is geconstateerd, elke tekortkoming te melden die naar zijn mening door een externe bron is begaan. Na de verificatieperiode van 30 dagen worden klachten niet langer aanvaard en wordt het lid geacht tevreden te zijn met de door 24PM aan de externe bron verleende dienst.

Strategische diagnose

Claim vandaag nog je strategische diagnose voor een bijna gratis pakket en ontdek wat je goed doet en waar je kunt verbeteren. (2 uur durende bijeenkomst met 2 experts)*

* Maximaal één diagnose per bedrijfsdirecteur per jaar.